April 27, 2011

Never Say Never

Baru saya sedar, masuk post ni dah 4 kali berturut-turut saya menaip tentang Justin Bieber kesayangan saya tu dan paling hebat, saya tidak pernah rasa bosan tentang isu Justin Bieber ni.

Kali ini, saya bukan ingin bercerita tentang concert itu tetapi tentang sesuatu yang membuat saya mengimbau time concert Justin Bieber yang berlangsung pada 21 April 2011 yang lalu. Ia benar-benar membuatkan saya bertambah sayangkan Justin Bieber dan ini langsung tidak membantu mengurangkan penyakit BIEBER FEVER saya malah menambahkan lagi penyakit ini kepada diri saya. Paling best pada kali ini, saya berjaya mempengaruhi 4 orang yang selalu mengejek-ejek saya apabila mengetahui saya begitu tergila-gilakan Justin Bieber untuk mendapat penyakit BIEBER FEVER ni jugak. Bahagia nya bukan main kepalang tau tak. Bukan senang nak mempengaruhi orang tau. Kira saya ada bakat semulajadi la kan. Jangan jealous. 


Nampak gambar diatas ? Okay, ini lah yang saya maksudkan tu. Petang tadi selepas selesai lab saya yang terakhir untuk semester ini pada pukul 6, saya, Ayu, Dila, Lola dan Kutik bertolak ke Alamanda dengan menaiki kereta Lola yang dipandu oleh saya. Plannya untuk berjumpa dengan Qila and Pah di sana sebab mereka berada di sana terlebih dahulu untuk membeli ticket wayang. Niat mereka berempat ini sebenar-benarnya hanya lah untuk menemani saya yang seorang ni yang memang nak sangat tengok Never Say Never tapi akhirnya _______________________. HAHA.

Long story make it short, after jumpa mereka berdua ni, kami, saya, Ayu, Dila, Pah dan Qila pon berpecah dengan si kecik si kecik dua orang, Kutik dan Lola. Diorang decided not to watch Never Say Never but watched Red Riding Hood instead. Nasib baik jugak la show kteorang sama dengan show diorang which was at 7.30pm. 

Masuk-masuk je cinema, memang kteorang berlima je and ada sorang makcik ni yang at first saya claim sebagai pakcik. Maaf makcik. Dah kata pon dalam cinema tu kteorang punya, cuba bayangkan la macam mana pulak reaction kteorang tengok Never Say Never ni. Mau tak melalak macam orang gila dalam cinema. Serupa dah macam dekat concert Justin Bieber itself u know. 

To be honest, i feel like crying while watching the movie with the shouting here and there made by Pah, Ayu, Dila and Qila. Tau tak sebab apa ? Sebab it reminds me back of that night. Yes, THAT NIGHT of April 21st ! I swear, i miss that night the most now. Bila tengok Never Say Never ni, seriously, it feels that i'm still at the concert with lots of people around me. It brings back the memory. I will never forget that night, Justin Bieber. You will be a legend. 

On the other part, i feel so happy and proud of myself since i succeed to influence Ayu, Dila, Pah and Qila to be a Belieber. Diorang siap dapat Bieber fever like seriously kot. Yeayyeerr ! Saya berjaya ! I've gang now for this one. Siap semua balik lepas tengok show tu semalam, rasa menyesal tak ikut saya pergi concert Justin Bieber. See, i told cha ! The concert's thousands worth to go for. I didn't have any regret and never will eventhough banyak orang cakap bukan-bukan about this super adorable guy. Mereka berempat ni siap nak download semua lagu my super adorable Bieber ni. Ehem, sekarang rasa macam nak karaoke semua lagu Bieber baby. Hihi.

Overall, the storyline's very inspiring. It's an inspiration movie. The life of a common Canadian boy turn to be a superstar and the richest kid in the world. All hail up to Justin Bieber. Whatever it is, i will always love you, Justin Bieber and be your number one fan. I will support you no matter what. Be happy with Selena Gomez. They are like so sweet and cute together. Oh uh, tak sabar nak tunggu Never Say Never DVD keluar. I'll sure to buy 'em. 


JUSTIN BIEBER FOR THE WORLD !
"There’s gonna be times in your life when people tell you that you can’t do something and there’s gonna be times in your life when people say you can’t live your dreams. This is when you tell them,NEVER SAY NEVER."





Photos credit to : http://www.justinbieberneversaynever.com    

No comments: