July 20, 2011

Saya dah tengok Harry Potter. Awak dah ?

Okay, sila lempang laju-laju sebab perlakuan saya sangat annoying. *pang. Oh, hari ini saya dapat keluar menikmati udara yang so called segar di luar. Oh la la, hati sangat gembira lagi-lagi bila udara yang segar itu dapat dinikmati bersama girlfriends a.k.a Zephyx saya. Lagi macam hyper semacam kan. The UiTM-ers kan diberi peluang untuk bermaharaja-lela di rumah selama seminggu. So, apa lagi, tidak akan ku lepaskan mereka-mereka ini untuk bermaharaja-lela dengan senang hati. Muahahaha. Ehem, sila gelak dengan sopan ye, Didi. Malu sikit. Aish.

Maka, hari ini, seramai 6 gadis yang comel-comel belaka berjimba di One Utama. Paling excited sekali ialah Edlina Zulfaika kerana niat di hati ingin shopping untuk dinner UiTM, kata nya tetapi satu kedai ke satu kedai masuk, tiada yang berkenan di hati. So, tak pembelian la jawab nya. Cakap pasal shopping, semua dah tau la kan saya ni kaki shopping paling terhandal di muka bumi ni. *Apesal bunyi melampau habis ? Sale everywhere, you know. Surprisingly, I DIDN'T BUY ANYTHING AT ALL. Yes, people. NOTHING. AT. ALL. Sila puji saya okay tapi dalam hati dah buat plan untuk datang lagi Jumaat ni untuk 'berkenalan' dengan sale sale yang bersepah-sepah tu.  Hihihi. 


Eh, awak dah tengok Harry Potter ? Saya dah ! Best tau. Worth it sangat ! Saya tak nak cerita panjang tentang Harry Potter ni sebab nanti ada orang marah sebab bajet bagus konon dah tengok kan. Fine lah, saya tak cerita tetapi cuma nak bagitau, anak Harry Potter sangat handsome dan comel especially his first son.

Ok lah, saya penat, nak campak diri atas katil. Later, next time.


No comments: