July 25, 2012

Ramadhan Al Mubarak



Motif gambar ? Tak dapat di kenal pasti lagi motif nya. LOL


It's never been too late to wish Ramadhan Kareem, no ?
Dah hari ke-5 dah umat Islam berpuasa dan baru sekarang saya berkesempatan untuk menulis di blog.
Al maklum la, sibuk. Saya tau, alasan cliche sentiasa. Hihihi.
So, dengan ini saya ingin memberitahu bahawa tahun ini sempena bulan Ramadhan yang mulia ini, saya berpuasa di UNITEN PUSAKA TERSAYANG. 
Tipu kalau cakap tak sedih dan tipu jugak kalau cakap tak happy. Faham tak apa yang saya cuba sampaikan ?
Maksudnya sedih sebab tidak dapat berpuasa di rumah bersama family tercinta seperti tahun lepas tetapi happy sebab dapat berpuasa di Uniten bersama kawan-kawan terutama bersama Gedixlicious tersayang. Pergi bazaar Ramadhan bersama, bukak puasa bersama walaupun masing-masing rumah lain-lain. Well, it's actually nice. Not that bad but the bad part is that, i don't feel comfortable at all being at my own apartment. The only place in my apartment that i'm comfortable with is my room. 

Last but not least, i wish to all Muslim;


No comments: